Kompleksowa obsługa biurowa dla Polaków w Niemczech

Zakres Naszej działalności:

SERWIS BIUROWY

• rejestracja działalności gospodarczej, również bez zameldowania w Niemczech – zapewniamy stały adres firmy
• przemeldowanie lub zamkniecie działalności w Niemczech
• rachunki, kosztorysy, umowy, ponaglenia do zapłaty, zlecenia, reklama…
• księgowość i analiza finansowa
• sporządzenie Biznes Planu
• kontrola i opracowanie korespondencji firmowej lub prywatnej
• pomoc w założeniu konta bankowego

DORADZTWO dla pracowników i pracodawców
• przygotowywanie uzgodnionej formy umów o pracę oraz wymaganej prawem dokumentacji związanej z zatrudnieniem
• sporządzanie list płac, informacji o należnych zaliczkach na podatek dochodowy
• wystawianie zaświadczeń na potrzeby pracowników i pracodawcy
• bieżące monitorowanie zmian przepisów, informowanie pracodawcy o zmianach prawnych
• aktualizowanie akt osobowych oraz  przechowywanie aktualnych akt osobowych
• informacje o legalnych formach oszczędności podatkowych (Einkommensteuer) i opłat socjalnych (Sozialversicherung)

TŁUMACZENIA
• tłumaczenia przysięgłe oraz ustne: konferencje, przetargi, negocjacje firmowe…
• pomoc w urzędach, w szkole, w wypełnianiu formularzy np. dot. zasiłku rodzinnego (również na dzieci przebywające w Polsce) Kindergeld, Elterngeld





KONTAKT:

Sylwia Oleksiuk

MOBIL.: 0176 26164485
E-MAIL: sylwiaoleksiuk@gmail.com

5 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze okazji, aby prowadzić biznes w tym kraju, ale myślę że zbyt wiele się nie różni od tego u nas w Polsce. Ja na pewno jestem zadowolona z wdrożenia https://www.connecto.pl/demo-optima/ gdzie mam pewność, że dzięki takim systemom moja praca na rzecz firmy staje się bardziej wydajna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również korzystam z takich rozwiązań ale to u nas w kraju, gdyż nie mam firmy za granicą. Najbardziej na ten moment podoba mi się outsourcing kadr https://www.ca-staff.eu/uslugi/outsourcing-kadr i to przede wszystkim dzięki tej współpracy mam również wspaniałych pracowników.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze na ten moment nie planuję przeniesienia mojej działalności, ale może w przyszłości to nastąpi. Teraz jestem bardziej za tym, aby założyć własną spółkę. Zaciekawił mnie również wpis https://www.ksiegarka.pl/biznes-i-finanse/w-jaki-sposob-wycenia-sie-spolki-i-po-co-sie-to-robi w jakim w ogóle celu wycenia się spółkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej nie będę póki co miała okazji ta przebywać, ale w kwestii ubezpieczeń staram się robić rozeznanie tu na miejscu. Dlatego jak również czytałam na stronie https://kioskpolis.pl/zgloszenie-szkody-w-pzu/#kotwica3 to już wiem jak należy zgłaszać szkodę w PZU, kiedy ona nastąpi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biuro rachunkowe https://biuro-rkb.pl/ to prawdziwi profesjonaliści w swojej branży. Ich podejście do klienta jest indywidualne i bardzo profesjonalne. Pomogli mi zoptymalizować podatki i uporządkować moją księgowość. Polecam ich każdemu, kto potrzebuje rzetelnej i kompetentnej obsługi księgowej.

    OdpowiedzUsuń